lördag 28 juli 2007

Vecka 37


Haha, ny kamera!! (bild fran igar)

Antligen har vi kopt en ny kamera - kul, nu ska vi ut & fota!

Lordag morgon, vi har faktiskt sol idag, sa tro inte att hela England ar under vatten. Vi bor ju upp for en brant backe med (som du vet sis)... sa vi ar torra. Det ar inga oversvamningar alls har i Bristol med ca 45 minuter harifran sa ar det inte alls bra.


En vecka kvar att jobba, konsigt! Min ersattare borjade i mandags sa det ar skont, lite stressande att tankta pa allt jag maste hinna med nasta vecka bara. Men det jag inte hinner, hinner jag helt enkelt inte, det kanske ar kvar om ett ar da jag kommer tillbaka...


Nu ar det iallafall harligt med helg, sista helgen pa lange som foljs av en jobbvecka!

Det ar hamnfestival har i helgen sa vi sak ga en svag & se vad som hander. Imorgon ska vi till vart hus & kolla :) ska bli jattekul, lite labbigt, for tank om vi nu inte gillar det. Har ju bara sett det valdit snabbt.... ah det ar sakert jattebra!


Idag ar det tre veckor tills bebisen beraknas komma, men den lar val droja lite till kan jag tro, hade det inte varit for att ryggen ar kass sa ar allt bara bra.


Nu ska jag packa upp symaskinen som jag kopte forra veckan och se hur den funkar, har lite grejer jag vill sy. Har dock inte hittat natt roligt tyg men far ut & leta lite mer sen nar jag inte jobbar. Da ska jag ocksa klippa mig, ga pa massage, luncha med folk & ligga pa soffan & lasa bocker, Millan har i Bristol var uppe med ett gang bocker till mig igar (tack), sa jag ska nog fa dagarna att ga (om inte bebisen kommer tidigare)
Dags att ta tag i dagen!

Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad söt du är i din bebismage! Hoppas han kommer snart ;)... Fick bloggen av din mor härom veckan när vi var och hälsade på. Matheaus är nu 13 månader och 'pratar' och springer på för fullt, det är jättekul!
Hoppas vi kan höras eller ses någongång i framtiden....
Kram Johanna & Matheaus