måndag 6 augusti 2007

Ledig!



Sa var det slut jobbat pa ett tag! Forsta dagen hemma, kanns nastan lite stressat med allt man vill hinna med, men antar att jag kommer vara hemma typ 4 veckor innan bebisen kommer. Men nu har jag gjort mitt for idag och ska lagga mig pa soffan en stund. Trist att vi inte ar inne i huset an bara, for vi har supernajs vader sa man vill bara vara ute i solen. Har tvattat & grejat lite idag, varit pa IKEA en svang och lite sant. Hamtat bilder fran Glastonburyfestivalen, alla bilder finns pa min Facebook. Vet inte om jag kan lagga till "album" har, men ska kolla lite, annars sa lagger jag upp dem nan annanstans om ni vill se fler lerigabilder!


Vi var nere vid kusten i helgen, Brad surfade medans jag satt som en strandad val pa stranden...







Sa till soffan! Hoppas att ni har sommarvader dar hemma med! hej hej

Inga kommentarer: