söndag 22 juli 2007


Hej!

Fortfarande ingen nu kamera sa inga ny bilder :( men vi har kollat ut en som vi ska bestalla idag! Lika bra att jag gor det eftersom Brad fortfarande sover - han var ute igar... Det var ju inte jag, utan hade soffan till mig sjalv & kollade film, riktigt skont.


2 veckor kvar att jobba, min ersattare borjar imorgon sa forhoppningsvis sa kan jag nu lamna over lite grejer till henne, men mycket att hinna med pa 2 veckor, speciellt eftersom jag inte riktigt pallar att jobba heltid. Ryggen ar kass men men inte sa langt kvar nu.


Sondag formiddag, sitter fortfarande i morgonrocken, haller pa att mala en liten body till bebisen, har antligen bestallt vara brollopskort (det var ju bara 1,5 ar sedan vi gifte oss) sa tankte gora ett album nu. Har ar en lank till alla brollopsbilder, men som sagt de ar ju inte nagra nya nu http://www.photobox.co.uk/album/6099989 . Langar tillbaka till resan!

Gratttis till Dave & Cecilia som ar pa sin brollopsresa! Har sett superfina bilder fran deras brollop som vi tyvarr inte kunde ga pa, pga av att det var forsent att flyga med magen.


Brad har jobbat jattebra & vunnit en weekendresa nanstans i Storbrittanien for honom & mig - kul! Vi ska forsoka hinna med den inom de kommande veckorna innan bebisen kommer, far se vart det blir. Tankte forst pa Skottland, men igen eftersom jag inte kan flyga blir det nagonstans narmare som man kan kora till eller aka tag kanske, vi far se. Skont att bara komma ivag en svang & forhoppningsvis bo pa natt harligt spahotell...


Nu ska jag mala klart! Hoppas alla har det bra i sommarvarmen.... det har inte regnat an idag!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

snygg bild i sängen !! kram från gruffet