måndag 9 juli 2007

Inga mer magbilder!

Nu blir det inga mer magbilder... kanner mig stor nu & har lite mindre an 6 veckor kvar. Har tyckt att jag har hallt mig relativt "liten" om magen fram tills forra veckan! Nu har jag Annas "magbandsstod" pa mig & kanner mig otymplig & har ont i ryggen. Man kan ju bara hoppas att den kommer ut nar den ska och inte 2 veckor sent!



I helgen var vi nere i Woolacombe vid kusten & taltade, tyvarr sa pajade luftmadrassen (trolig for att jag var for tung??) sa vi fick upp & pumpa tre ganger pa natten... Andra natten sov vi i husvagnen. Skont att komma ivag en svang & se havet!



Vi har just varit pa IKEA & tjackat en spjalsang & ett skotbord, forsokte aven kopa en byra & en garderob... men vad tror ni, slutsalt. Det verkar vara samma problem vilket IKEA i varlden man an besoker. Sa det blev kottullar till middag. Brad at sina med pommes (han angrade sig dock nar han borjade ata...).


Nu ar det dags for soffan!

hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

mera magbilder tack!! kram sis