onsdag 22 augusti 2007

Vecka 3 (41)


Sa var det inne pa vecka 3 pa mammaledigheten - eller ledigheten bara. Fortfarande inga tecken pa att bebisen vill komma ut sa jag har mer tid att ligga pa soffan & ata praliner : )


Var pa 2ars kalas hos Nils & Millan i mandags & traffade en massa barn & at kalasmat! (Kan inte se framfor mig att om ett par ar sa har vi forhoppningsvis en 2aring med, kan inte ens fatta att vi ska ha en bebis heller...) I lordags som bilden ar ifran pa dagen av den beraknade fodelsedagen, sa var vi ute med ett gang kompisar & at for att fira Nick som fyllde 26!! (Det kanns hur ungt som helst, skulle inte ha nagot emot att vara 26 igen, det var da jag traffade Brad, borjar man bli gammal nu??).


Har skiner solen idag sa jag ska ta mig ut en svang! Ska till barnmorskan i eftermiddag & kolla att allt ar OK. I helgen kommer Anna med familj & halsar pa - ska bli superskoj! Annars sa har det inte hant sa mycket.


tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis!!