fredag 6 februari 2009

Insnoade...

Har ar vi insnoade mer eller mindre... Utan plogar, vinterdack & slut pa salt & grus sa star Bristol ganska stilla. Hela mitt college ar stangt, vagarna runt om min kompis Millan ar avstangda. Elsas tid hos BVC ar installd pga att sjuksystern inte kunde ta sig in. Men som ni ser pa bilderna sa ar det inte sa farligt, men jag hade garna haft vinterdack...

Igar sag jag en tant skotta sno med en ara, en mamma som drog sin son pa en "boggie board" - en san som man annars magsurfar pa i vattnet... Vi far kanske kopa en pulka!



Idag ska pappa & Agneta komma, jag hoppas att de kommer fram ordentligt!

Trevlig helg! kram Nar det borjade - pa var baksida.


En snoig palm


Elsa chillar i soffan med Bolibompa & ett paron



Runt hornet fran oss


Var gata






3 kommentarer:

The Wrights sa...

Men. Det är ju knappt någon snö? Men det kan ju vara spännande att allt är stängt ändå?

Gillar stilen Elsa! :)

The Wrights sa...

Men. Det är ju knappt någon snö? Men det kan ju vara spännande att allt är stängt ändå?

Gillar stilen Elsa! :)

Millan sa...

:-) vad sot hon ar Elsa dar hon kikar pa bolibompa!

Det ser ut som om det ar mycket mindre sno hos er an hos oss... kan det vara mojligt?! Har ligger det ratt tjockt...

Hoppas din pappa och agneta kom fram ordentligt. KRAM