måndag 25 februari 2008

Vi gratulerar min kusin Victoria!

Den 26 februari (imorgon) fyller min kara kusin Victoria 16ar!

Stort grattis till dig - om du kollar. Elsa & jag tantke passa pa & fira lite med tarta (Elin) & riskaka till Elsa. Eller vi far se hur det bilr med riskakan, forsokte ge henne en idag for forsta gangen & hon som stoppar precis ALLT i munnen hann knappt fa en till sina lappar forran hon gjorde en min som berattade att "bla det har vill jag inte ha". Men hon gillar valling som vi borjade med i helgen, sa nu har vi bestallt mer med pappa, Agneta & Elias som kommer over till helgen.

Imorgon ska vi pa babysim for forsta gangen, Elsa har fatt badbrallor & jagen ny badrakt sa det ska bli spannande! Hoppas att man kan ta lite bilder & sen lagga upp. Nu ska jag ga & steka nagra pannkakor - jag ar hungrig :)

hej hej & kram till Victoria!