söndag 26 oktober 2008

Bilder fran veckan som gatt

Hej,

Sondag idag & vi ar inne & tar det lugnt. Det har regnat hela dagen & Elsa har varit
lite krasslig.Jag har lagat en engelsk sondags lunch sa nasta vecka far jag gora en svensk sondags stek eller natt sant. Hoppas att ni alla haft det bra i veckan. Inte nu pa onsdag men nasta sa kommer vi ju hem pa en snabbvisit - jag langtar! Nasta fredag ska Elsa pa Halloween party. Jag har kopt en pumpadrakt till henne som hon ar varldens sotaste i (sa klart nar det ar jag som tycker) ska ta kort & lagga upp snart. Nu far ni halla er med dessa. kram

Elsa med Elvis & Fiffi

Elsas favorit stalle. Har kryper hon upp & satter sig med alla sin dockor.

Med daddy i soffan

Kor omkring Fiffi & Elvis


Har aker de

I torsdags sa var Elsas kompis Otis & halsade pa.

1 kommentar:

The Wrights sa...

Grattis till namnsdagen! :) :)

Kram