lördag 23 augusti 2008

1 ar senare

Hej! Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, inte sa mycket har hant & vi har inte tagit nagra bilder :( Men nasta vecka blir det desto fler da vi ska ha litet kalas for Elsa. Pa tisdag kommer tre av hennes killar hit & kanske en svensk liten tjej med, da ska vi ata tarta.
Barnen far brodpinnar, riskakor & annat babysnacks! Jattegott :) till mammorna har jag bakat bullar, chocolate chip cookies, chokladdoppade cocostoppar med lime & tankte gora en dromtarta & eventuellt ge mig pa mormors sandkakor, bara jag far tag pa hjorthornsalt... Elsa ska fa lite tarta med!

Jag har traffat tva andra svenska mammor som bor i omradet sa det ar jatteskoj! Helt plotsligt fick Elsa tre nya tjejer i olika aldrar att leka med + en liten kille pa 6 veckor & jag nagra mer att traffa & fika :)


For ett ar sedan sag jag ut sa har :

Inga kommentarer: